שקופית קודמת
שקופית הבאה

קרן פנסיה וביטוח מנהלים​

על פי החוק בישראל, גם שכירים וגם עצמאים, חייבים להפריש מידי חודש הפרשה פנסיונית או לקרן פנסיה או לביטוח מנהלים. במקרה של שכירים ההפרשה צריכה להיות כ-6 אחוזים מגובה השכר ועוד כ-12 אחוזים נוספים המעסיק צריך להפריש. גם קרן פנסיה וגם ביטוח מנהלים הינם מכשירי חיסכון לטווח הארוך (עד לגיל הפרישה) וזאת זכות בעל הפוליסה לבחור באיזה חברת ביטוח או בית השקעות תנוהל וכמובן על ידי איזה סוכן (לא חייב סוכן מטעם העבודה ואפילו רצוי שלא). ניתן להחליף גופים מבלי לשלם קנס או דמי העברה כלשהם.

קרן פנסיה וביטוח מנהלים הינם מכשירים אשר הכסף בהם מושקע לפי מסלולים שונים ולפי רמות סיכון שונות ולכן מומלץ לבדוק להתאים את המסלול לצרכים של הלקוח. לדוגמא, בגיל צעיר עדיף לקחת יותר סיכון וככל שמגיעים לגיל הפרישה להוריד את הסיכון באמצעות השקעה במסלולים סולידיים.

ישנם דמי ניהול יחסית נמוכים בקרן הפנסיה כי המדינה מעודדת את זה החיסכון בגוף זה ולעומת זאת, ישנם דמי ניהול גבוהים יותר בביטוח מנהלים איך ישנם יתרונות אחרים. ראשית חשוב להבין שחוץ ממרכיב החיסכון ישנו גם פוליסת ביטוח של חיים ואובדן כושר עבודה הנכללים בקרן פנסיה ובביטוח מנהלים והיתרון של ביטוח מנהלים הינו הפוליסה והתנאים של הביטוח שבו הינם גבוהים יותר.

כאשר מגיעים לגיל הפרישה, ניתן לבחור מבין מסלולים שונים המוצעים על ידי חברות הביטוח השונות (לא חייב לבחור בחברה שניהלה את הכסף עד לגיל הפרישה) את קבלת התשלום לפי מקדם קצבה וגובה סכום בתנאים שונים. לדוגמא ככל שמבקשים סכום יותר גבוהה, כך ניתן להשאיר ליורשים יותר.

רוצה לפתוח קרן השתלמות או לבדוק את המצב של הקיימת?

לתיאום מול סוכן השאר פרטים ואנחנו ניצור איתך קשר בהקדם

פגישה עם הסוכנים והיועצים שלנו הינה הדרך הטובה ביותר לבניית תוכנית אסטרטגית על מנת להשיג את השאיפות והמטרות הפיננסיות שלך

לקבלת פרטים נוספים, השאירו פרטים ונציג שלנו ייצור איתכם קשר

פרטיך התקבלו במערכת

תודה שהאשרת פרטים, אנחנו בקבוצת ביטוחים עושים הכל על מנת לתת לך את השירות הטוב ביותר. נציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם.

במידה ותרצה לפנות לנציג דרך הוואטסאפ ולקצר את הזמנים אתה מוזמן ללחוץ כאן על הכפתור הירוק